Praktisk information
Ring til osAfbestillingsbetingelser
En lejeaftale er bindende, dog har du altid 14 dages fortrydelsesret. Denne bortfalder dog i tilfælde hvor bestilling afgives under 14 dage før leje start.
Ved afbestilling mindre en 14 dage før arrangementsdato opkræves fuld leje.
Levering: aftales i dage optil (1-3 dage før) arrangement. Afhentning sker dagen efter mellem kl. 8.00 og 16.00. Kan vores chauffør ikke afhente det lejede udstyr på det aftalte tidspunkt, pålægges en ekstra dags lejepris.
Der skal være tilkørselsforhold for varebil i umiddelbar nærhed af opstillingsstedet. Såfremt vores udstyr skal opstilles på steder, hvor det skal transporteres op og ned af trapper, skal dette oplyses ved bestilling og lejer skal stille ekstra hjælpere til rådighed. I forbindelse hermed kræves et tillæg på kr. 300 ekskl. moms.
Effekter
De lejede effekter leveres i forsvarligt stand og skal returneres i samme stand, dog med undtagelse, at disse som opstår ved alm. brug. Ved udlevering instrueres lejer i brug af udstyret. Der må IKKE påklæbes med tape, lim eller lignende på alle vores effekter. Fjernelse af limrester, samt dele som ikke kan renses, faktureres til lejeren.
Fejl og mangler
I tilfælde af fejl og mangler skal vi STRAKS underrettes på tlf: 70 23 88 88. Vi vil snarest forsøge at udbedre fejlen eller bytte udstyret.
Erstatning
Der udbetales ikke erstatning i tilfælde af fejl og mangler, eller leveringssvigt. (force majeure). Dog kan lejen helt eller delvis refunderes.
Forsikringer
Det påhviler lejer at holde udstyret forsikret fra modtagelse til returnering. Samt at dække udgifter i forbindelse med tyveri, hærværk, fejlbetjening, mislighold, samt bortkomst af løsdele. Udlejer forbeholder sig ret at bruge 5 hverdage til, at efterse udstyret for fejl og mangler.
Udlevering & returnering
Der skal ved levering og afhentning kunne fremvises billede id. (kørekort eller pas)
Levering
Har du bestilt levering kontakter vi dig i dagene før og aftaler tidspunkt for levering. Vi planlægger vores leveringer så sent som muligt for undgå ændringer. Lejer skal stille med en person til hjælp ved leveringen, samt sammenpakning. Er der ikke en til at hjælpe forbeholder vi os retten til at køre igen eller tilkalde en mand. Denne udgift faktureres lejer (475,00/time).
Selvafhentning
Flere af vores produkter kan afhentes på vores lager. Dog skal alle produkter transporteres stående. Er du i tvivl om mål og vægt kontakt os da venligst på mail: info@partypoint.dk eller tlf: +45 40 82 42 83 for mere info.
Betaling
Betalingsbetingelser fremgår af din ordrebekræftelsen.
Returret
Vi har returret på de fleste af vores produkter. Forudsat emballage ikke er brudt, beskadiget eller på anden måde i en stand som gør dem usalgsbare.